پارکت لمینت آذرخش دکور

http://laminate.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
مقایسه کیفیت پارکت لمینت های چینی و ایرانی

با توجه به اینکه پارکت لمینت ها امروزه جایگزین پارکت های چوب طبیعی شده اند امروزه بسیاری از برندهای چینی ، ترک و ایرانی را در بازار ایران مشاهده می کنیم که با یکدیگر رقابت می کنند و برای ما در هنگام خرید این سوال پیش می آید که کدام یک ارزش خرید به نسبت قیمت دارند و آیا هیچ وقت به کیفیت کفپوش ها و پارکت های اروپایی و آلمانی می رسند یا خیر ؟

برترین محصولات چینی 

در گذشته ای نه چندان دور همه ما محصولات چینی را به عنوان بی کیفیت ترین و ارزان ترین محصولات در بازارهای جهانی می دانستیم اما امروزه چین در حال رشد و تبدیل به یکی از قدرتهای اقتصادی و علمی دنیاست ! بسیاری از محصولات با کیفیت آمریکایی و ژاپنی در چین تولید می شوند و حتی برندهای چینی نوظهوری پا به عرصه رقابت با همتای ژاپنی و آمریکایی آمدند. در صنعت دکوراسیون نیز برندهای چینی با کیفیتی به وجود آمده اند که همگام با استانداردهای جهانی به رقابت پرداخته اند.

ارزیابی پارکت لمینت های چینی

مجموعه ی آذرخش دکور به عنوان پخش کننده و فروشنده بیش از ۴۰ برند پارکت لمینت در ایران و با به کارگیری تیم مجرب ( بیش از ۱۳ سال سابقه در نصب و اجرای پارکت لمینت ) کیفیت محصولات موجود را مقایسه و بررسی کرده است. به طور قطعی می توان پارکت های کلاسن آلمان را به عنوان بهترین محصول موجود در ایران معرفی کرد اما محصولات چینی مانند پارکت لمینت رویال فلور نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که با توجه به قیمت آنها ارزش خرید بالایی دارند. 

محصولات رویال فلور با کلاس سایش AC4 واقعی طراحی و ساخته شده اند و با ۱۰ سال ضمانت نصب این اطمینان را به مشتری می دهند تا خرید خود را به راحتی و با اطمینان خاطر انجام دهد. 

این محصول را می توان در مکان های شلوغ و پر تردد استفاده کرد و به هیچ وجه در مقابل رفت و آمد زیاد و تابش مستقیم نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شوند.

قیمت و ارزش خرید لمینت های چینی

قیمت پارکت لمینت های چینی در مقایسه با محصولات اروپایی ارزان است اما در مقایسه با محصولات ترکیه ای و ایرانی مناسب تر به نظر می رسد و البته برخی برندها کیفیت بسیار بالایی دارند که در مقایسه با قیمتشان ارزش خرید آنها را بالا می برد


ارسال نظر در " مقایسه کیفیت پارکت لمینت های چینی و ایرانی "

کد امنیتی رفرش