پارکت لمینت آذرخش دکور

http://laminate.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
ویژگی های کفپوش لمینت دیبا

کفپوش های نسل جدید که تحت عنوان پارکت لمینت در بازار به فروش می رسند دارای انواع مختلفی از برندهای متنوعی هستند. هر یک از این برند ها درارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که می توانید انتخاب خود را با در نظر گرفتن معیار های مختلفی نظیر طرح و رنگبندی، کیفیت، قیمت، کاربرد و متریال سازنده از بین این برندها انجام دهید. 

لمینیت ها غالبا از متریال HDF با روکش هایی خاص ساخته می شوند و در ضخامت های مختلف از ۸ تا ۱۲ میلی متر وجود دارند. در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین نوع کفپوش ها پارکت لمینت دیبا می باشد. 

مشخصات کفپوش های این برند

کفپوش های برند دیبا در حال حاضر از پرفروش ترین لمینت های مورد استفاده در انواع پروژه های ساخت و نوسازی می باشند. زیرا علاوه بر قیمت بسیار مناسبی که نسبت به رقبای خود دارند، قابل نصب در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند. راحتی در نصب و سرعت بالای اجرای کفپوش های دیبا یکی از عوامل موثر بر فروش بالای آنها در بازار کفپوش های پارکت لمینت است. 

البته به ویژگی های مثبت فوق می توانید تنوع بالا در طرح و رنگ بندی را نیز اضافه کنید. این پارکت ها موجب متعادل سازی دمای کف محیط می گردد. همچنین با استفاده از دیبا دکو کفپوشی آنتی باکتریال در اختیار خواهید داشت که ضد حشره نیز می باشد. 

مقاومت خوب کفپوش های دیبا موجب گردیده که از دوام و طول عمر بالا بر خوردار بوده و در مقابل جذب آب نیز مقاوم می باشند. 

دیبا ساخت کجاست؟

این پارکت لمینت ها از محصولات با کیفیت ساخت ایران می باشند که درجه مقاومت سختی بالا در کلاس واقعی AC3/AC4 را دارند. همچنین فاقد روکش اوورلی OVERLAY و در ۱۹ طرح متنوع موجود هستند.

در هنگام خرید کفپوش های لمینت به عوامل مهمی نظیر درجه سختی، میزان ضد آب بودن، عدم لغزندگی و قابلیت نصب و اجرای سریع و آسان آن توجه داشته باشید. 


ارسال نظر در " ویژگی های کفپوش لمینت دیبا "

کد امنیتی رفرش