پارکت لمینت آذرخش دکور

http://laminate.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
محصولات دیبا دکو

امروزه استفاده از پارکت لمینت در انواع مختلف و طرح های گوناگون بعنوان کفپوش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارکت لمینت ها علاوه بر زیبایی دارای روکش های مقاومی نیز هستند که موجب جلا و زیبایی و در عین حال دوام بالای آنها می شود. 

این نوع کفپوش ها مناسب انواع فضاها نظیر منازل، اتاق خواب و سالن های پذیرایی، مطب ها و مراکز درمانی، ادارات و مراکز تجاری می باشد. با استفاده از برندهای سازنده معتبر این کفپوش ها می توانید با اطمینان از دوام و طول عمر بالا آنها را نصب نمائید.

معرفی برند دیبا دکو

یکی از برندهای مطرح پارکت لمینت، دیبا دکو است که در ساخت آن از متریال HDF و روکش Schattdecor استفاده می شود. کفپوش های دیبا تحت لیسانس ترکیه در ایران ساخته می شوند و جزو برندهای با کیفیت با طرح ها و رنگبندی های متنوعی هستند.

از دیگر ویژگی های کفپوش لمینت دیبا می توان به دوام بالای آن مناسب استفاده در آپارتمان های مسکونی و اداری اشاره کرد. کلیک های پارکت لمینت های برند دیبا دکو پارافین خورده و در نتیجه ضد آب هستند. به همین دلیل در مقابل پوسیدگی و فرسایش به مرور زمان مقاوم هستند. 

مزیت ها 

از مهمترین مزایای کفپوش های DIBA DECO که با بهره مندی از تکنولوژی های روز اروپا و مطابق با استانداردهای اروپایی E1 تولید می شوند، می توان به مقاومت بالای آنها در برابر شعله آتش، سایش، نصب آسان و کلیک های سینگل آن نام برد.

استفاده از این نوع کفپوش ها موجب متعادل نگه داشتن دمای محیط می شود. همچنین عایق بسیار خوب صوتی نیز می باشد و آنتی باکتریال و ضد حشره می باشد. نسل جدید این نوع کفپوش ها مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارند و به سادگی دچار پوسیدگی نمی شوند. سایر مزایای کفپوش های برند ایرانی دیبا عبارتند از:

  • استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • مناسب سطوح سخت
  • ضد اشعه خورشید و عدم تغییر رنگ در مقابل نور و اشعه UV
  • عدم لغزندگی 
  • نصب و نگهداری آسان 

بنابراین می توانید با اطمینان از کیفیت این محصول ایرانی آن را برای منزل یا دفتر کار خود انتخاب کنید و از زیبایی و طرح های مدرن آن لذت ببرید. 


ارسال نظر در " محصولات دیبا دکو "

کد امنیتی رفرش